У Српско-корејском информатичко-приступном центру Министарства државне управе и локалне самоуправе прошле недеље одржана је завршна онлајн конференција „Утицај Гугла (енг. Google) на развој женског предузетништва “.
Жене из читаве Србије, оне које размишљају да покрену сопствени бизнис, али и предузетнице које желе да унапреде пословање, имале су прилику да се информишу о свим предностима коришћења Гугл алата, пре свега Гугл пословног профила (енг. Google business profile), бесплатног алата који помаже компанијама да се боље позиционирају и буду видљивије на интернету. Кључни изазов јесте да пословни профил на овој платформи буде оптимизован, односно да садржи информације које омогућавају корисницима да лако и једноставно пронађу конкретне производе или услуге. Гугл визиткарта унапређена је онлајн верзија и као таква постала је важна полазна тачка сваке пословне стратегије.
Учесници конференције подсетили су на податак да у Србији има двоструко више самозапослених мушкараца него жена, да жене нису довољно активне у пословном окружењу, те да се неретко искључују из света науке, инжењерства, дигиталних иновација и сличних области које се, сходно традиционалном обрасцу, сматрају више резервисаним за мушкарце. На конференцији је посебно истакнуто да је Гугл развојна шанса која превазилази границе родног јаза у предузетништву, те да је важно стварати повољне услове за послове засноване на новим технологијама.
У оквиру конференције све заинтересоване предузетнице имале су прилику и да добију савете о правним аспектима и опасностима брендирања на интернету, а могле су и да се информишу о томе како да заштите идентитет фирме и како да избегну многобројне замке у предузетништву. Конференцију у СКИП центру МДУЛС-а организовало је удружење грађана „Digital Innovation Solutions“ које се бави подршком развоју знања и вештина повезаних са информационим и мултимедијалним технологијама, а догађај је подржало и Министарство трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије.